dilekkaratas1 4 haftalık hamileyim ara ara karnım ağrıyor adet sancısı gibi ne kadar sürede geçer bilginiz var mı
Glcndrsn dilekkaratas1 en az 8-9 haftalık olana kadar arada adet sancısı gibi sancı oluyo ben 16 haftalık oldum halen arada adet sancısı yokluyo hele ki adet dönemim gelince oluyo bazen korkma yani normal bi durum
dilekkaratas1 Glcndrsn inanır mısın o kadar tedirgin oldum ki acaba anormal durum mu diye içimi rahatlattın
Glcndrsn dilekkaratas1 cok normal canım korkmana gerek yok bende başlarda öyleydim ama alıstım artık ufak bi agrım olsa hemen korkardım simdi normaldir diyip geciyorum ve bi bakıyorum agrım da gecmiş 😊
dilekkaratas1 ArvenMom yaaa 🥲 kendi kendime çok mu abartıyorum diyorum hani henüz çok yeni ya meğer en başından sonuna kadar devam ediyor