Nazli2053 Herkese merhaba. 5 Nisan da adet olmam gerekiyordu o gün kan verdim değerim 146 çıktı 7 Nisan da yeniden kan verdim ve beta 275 olmuştu. Sizce artışı nasıldır daha önce bi kimyasal gebelik geçirdim bu nedenle tedirginim açıkçası.
Tbsra95 Nazli2053 bana güzel geldi hakkında hayrlısı inşallah zaten kimyasal dan sonra güzel gebelik genelde hemen oluyo inşallah sizde güzel bir gebelik gecirip kucağına alırsın
Nazli2053 Sumeyyeolmez teşekkür ederim bazıları en az 2 kat vs yazınca farklı başlıklarda bi soru işareti oluştu kafamda. Pazartesi yeniden verecem sizce tahminen kaç olmalı
Sumeyyeolmez Nazli2053 internette her yerde doktorlarda 66% en az diyor yani her zmaan tam 2 katı olmasına gerek yok genelde yaklaşık 2 katı beklenir. Ama daha az olması 66% kadar kabul edilir. Yani şuan bi sorun yok. Bi sonraki değer en az 456,5 olmalı