Anneadaylari34 Kizlar son 1 haftadir normalden daha fazla akıntım var doğum belirtisimi enfeksiyon yok test yaptım. Bu durumu yaşayan varmi
Honeymom17 Anneadaylari34 bende ayni sekildeyim akintim artti ama enfeksiyon diye dusunuyorum benimki 37+3deyim
Anneadaylari34 Honeymom17 bende 37+3 deyim bilemedim arttı normalden fazla doğum belirtisimi acaba diye siz bi idrar testi verin enfeksiyon cikmasin