Merhaba cağnım güzeller güzeli hamiş anneler tam tamina 100 günüm kaldı heycanlımıyım evet çok heyecanlıyım fakat bebişime hiç birşey almadım cinsiyetten emin olamadım 13 haftalikken kıza benziyor dedi doktorumuz 17 haftalikken net erkek dedi ama sürekli olarak kız gibi hissediyorum ALLAH nasip ederse hastaneye gidersem net öğrenip öyle aliş verişe başlayacağim ama bebişimin biberonunu şampuanlarını kremlerini tarağini emziğini teyzoşu yurt dişindan gönderdi bu hafta elime geçer inşeALLAH neyse kendinize cici bakın ☺️