Pinartkz Merhaba benim 17 nisan da doğumum var sezeryan olacağım epidural istiyorum doktorum gün verdi ve saat öğlen 1 de olacak ve saat 10dan sonra bişey yemeyi kes dedi benim bildiğim geceden yemenin kesilmesi gerekmiyor mu?
Gamzer Pinartkz Genelde öyle oluyor. Ben doğuma gideceğim de gece 12den sonra hiçbir şey yiyip içme demişti doktorum. Ertesi gün 11 de doğuma girdim ben.
Nurrr35 Pinartkz bende pazartesi saat 13.00 da sezeryan olacağım banada saat 6 da hafif kahvaltı yap daha sonra hiç bişey yeme dedi
rncst Pinartkz 15 martta sezaryen oldum 12den snra su bile içmemem gerektiği söylendi öyle de yaptım 11:30da sezaryana girdim
Gamzer 1minik1anne İlk dogumum 39. Haftada(kendi isteğimle sezaryen oldum) İkinci doğumumda 37+3 te oldu canım.
Pinartkz 1minik1anne 38+4 de sezeryan olacağım kendi isteğim değil bebeğim makat gelişli doktor bu saatten sonra dönmez dediği için böyle bir karar verdik