ZKaranfil 35+4 olduk bugün gören birkaç kişi göbeğin aşağıya inmiş biraz bebiş 1-2 haftaya gelir hatta o kadar sürmez dediler🥹 göbeğiniz aşağıya indikten ne kadar süre sonra doğum yaptınızz 🥹
MadameHappy34 ZKaranfil kiz mi erkek mi? 😬bana da söylediler hatta yüzüme gelmiş doğum anlamadım nasıl oluyor..😬36+4 daha bisey yok hem erken diye düşünüyorum… üstelik bu bebek bir kanala girip kalmıyormuş ki dönüp duruyormuş kendine yer ayarlıyormuş..Mesela ben inince kasıklarım çok ağırlaşıyor.
Dfn_1303 ZKaranfil 37 haftalık Yaklaşık 2 haftadır aşağıda Nst de sancı var. Açılma da var ama hala bekliyorum. Kişiden kişiye değişir. Ağrın ve açılman var mı?
ZKaranfil MadameHappy34 erkek🙈 yüzüne doğum gelmesi nasıl oluyormuş bismillah daha neler duyacağız🤣 2 gündür yalancı kasılmalarım başladı ve ağırlaştım farkındayım ama çok erken gelmez inşallah 🙏🏻🥹
MadameHappy34 ZKaranfil O hafta da bana da oldu aslında iyi bisey normal doğum için hazırlanıyor vücudumuz..
ZKaranfil Dfn_1303 ağrım yok kasılmam oluyor geçiyor açılmam da var mı bilmiyorum doktora haftaya gideceğim