Tugce1506 benmde ilk 😅 valla öyle herkes ne koyduysa bende onu koydum
Hemsıreye verılecek takım ve penye battaniye
3 tane yedek alt üst zıbın bez
15-20 tane bez 2 tane alt açma örtüsü
Yedek eldiven şapka ağız silme bezı
Bi kalın battaniye 2 tanede Müslin bez koydum
Kendım içinde
2 önden açılan pijama takımı bıde terlık koydum
Bunları duzenleyjcılere koyduklarım daha kendım içim baya şey koymam lazım ondan kapatmadım daha çantayı herseyı aldım ama yerleştırdıklerım bunlar