Kubukargl elvinimmm ben kullanmıştım 1 bardak suya 20 damla damlatıyordum aşırı iyi gelmişti şimdi 4 aylık bebeğim arada kullanıyorum yine
Kubukargl elvinimmm ben sezeryan doğum yaptım sezeryan olduğum gün kullanmaya başladım sütüm hemen indi doğumdan önce kullanılır mı bilmiyorum doktorunuza bi danışın isterseniz bunu
alya00 elvinimmm doğum yaptığınız gün kullanmaya başlayın bende alıcam.kayısı hoşafı alın onuda için bana onu önerdi hastane
elvinimmm Snglhfs benim akrabalarim dogumdan 1 hafta once kullanmaya baslamislarda ben burda kullananlarada sormak istedim onlar ne zaman kullanmis
mylittlebabym Kesinlikle tavsiye ederim, ilk 4 gün hiç sütüm yokken onun sayesinde geldi ve bollaştı.