Melekler12 Sennuraslmelek bunu doktoruma sordum bendede ara ara oluyor normal dedi doğuma hazirlikmis
Sennuraslmelek Melekler12 ya bugün oldu yaklaşık 1 saattir war ağrı deil çok ince bi sızı gibi adet gelcek gibi oluyo bi anda çocukta çok vuruyo acaba ondan mı
Melekler12 Sennuraslmelek bendede sabah oldu hemen geçti isterseniz bı acile gidin ama doktoruma sormuştum normal demişti bana günümüz aynı
Sennuraslmelek Melekler12 bide bende sürekli ishal war ayda 1 hafta ishal oluyorum ilk kızımda kabızlık wardı burdada aksine ishal oda karın ağrısı yapıyo
Melekler12 Sennuraslmelek canım bazen kabızlık bazen ishal yaşanması çok normal bendede hepsi ara ara oluyor 😅
Melekler12 Sennuraslmelek gece yarısı olmuştu bende uykudan uyanmıştım sabah doktora gittim gayet normal dedi sanci korkma internettende çok baktım doğuma hazırlık sancısı yazıyordu
Melekler12 Sennuraslmelek kan ilacı o bende kullanıyorum ağrı yapmiyor bende kabızlık yada ishal bazen yaşıyorum
Sennuraslmelek Melekler12 ben o decaviti içtiğim zaman karnımda kasılmalar oluyo hapı bırakıyorum geçiyo
Sennuraslmelek Melekler12 bilmiyorum ama ben içtiğim zaman baya kasılma yaşıyorum bırakınca gayet rahatım