glnrmom Bu akşam fark ettim. Önceden taş gibi serttiler. Forumda açılan başlıklara baktım ama yazılanlar hep 35 veya 36 haftalıkken olmuş. Ben 22+0ım daha. Normal midir acaba 😔
MaviK glnrmom benim hep yumuşak canım 😀 göğüs belirtilerim ilk 10. Haftadan sonra gitti şuan 23 haftalığım hala bir belirti yok büyüme yok ben de kontrol ediyorum sertleşmedi de.