Likayolcusu Gercekgulbahar bana 8. Haftamda 36. Haftaya kadar kullan dedi 5 gün kullanıp bıraktım hiç bir ko teolümde de kullanmam gerektiğini söylemediler şuan 26. Haftamdayım ve herşey yokunda çok şükür
Yoncaburak Bende 26 haftalığım servısk boyu kısa olduğu ıcın bende hala kullanıyorum erken doğum riskini önlemek için sabah akşam kullanıyorum
Esusyksl Progestan gerilen rahim kaslarınızı gevşettiği ve bizleri rahat ettirdiği için veriliyor. Gerilipte bir sıkıntıya yol açılması ihtimalini düşürüyor. İçiniz rahat olsun.