Busel yaş ilerledikçe olan bir durum söz konusu onu diyorum. Kayınvalidem de aynı şekilde , şuan annemde yok ama etrafımda bir çok normal doğum yapmış kişiden aynı sikayeti duyuyorum maalesef acı ama gerçek. Normal doğumu kotuledigimden değil yani. Benimde her şey normal seyrediyor , kafası aşağıda , herhangi bir problemimiz de yok ama dediğim gibi çok aşırı derecede ikilemde kaldım..