ms_annisko_ Merhaba endişe etmene gerek yok benimde doktorum kısa aralıklarla çağırmadı stres etmemek adına sanırım bide hani sürekli gel git yapma diyedir iyice zamanı otursun diye. Bende 17 sinde gideceğim 7+2 falan oluyorum o zamanlar, herkeste kalp atışı duyma zamanı farklıymış sıkıntı yapma bende çok düşündüm ama saldım şimdi tedirgin olma Allahın izniyle duyacağız