Geçen cuma kontrolde 2 3 cm lik açıklık oldugunu fark etti doktor ve ertesi gün tekrar çağırdı ilerleme var mı diye. Bu arada tam 37 haftalıktık. Cumartesi sabahı 9 da hastaneye gitti sancım yoktu ara ara karın agrısı oluyordu sadece nst vs derken yan odamda birinin doğum yaptığına bile şahit oldum bi tık gerilmiştim ama korkmamıştım neyse kardeşimde yanımda bu arada saat 1 gibi beni çatala aldılar açıklık 4 cm idi hemşire suyumu patlattı derken benim sancılar başladı peşi sıra 3 4 dk duruyor sonra kısa süreli geri geliyordu başta. Daha sonra şiddetlendi ama ben bağırıp çağırmak yerine sessizce sancımı çekiyprdum. O dura hemşire küveti doldurdu sıcaksuyla beni rahatlatsın oramı da yumuşatsın diye doktorum az dikişli az mümkün olduğunca kesisiz doğum istediği için. Neyse suyun içinde öne eğilerek sancımı çektim dindiğinde yorgunluktan gözlerim gidiyordu uyukluyordum açıkçası. Suyun içinde bi yarım saat sancımı çekmişimdir muhtemelen kardeşim dua okuyordu biryandan bende tekrarlıyordum sadece sabır çektim boş boş bağırmaktan ziyade. Daha sonra açılma olmuş olacak ki bebek baskı yapmaya başladı ve ıkınma isteği geldi sancı aralarında ıkınmamam söylendi biliyordum da. Çatala aldılar ve kısa sürede açıklık 8 cm olmuştu. Yan odaya geçtik yatakta yüz üstü kalçamı kaldırarak durmamı ve ıkınmam geldiğinde ıkınmamı söyledi bu kez. Bi 20 dk da öyle sancımı çrkmişimdir sancı aralarında resmen uyuyordum 😂daha sınra kafasını gördüğünü söyleyince doğum masasına çatala aldı beni ve doktorumu çağırdı.tam açıktım. Gerisi 20dk içinde su gibi geçti. Küçük bi kesim var yırtığım yok. Bebişi kucağıma koydular okadar güzeldi ki kafamın içinde bu benim mi diye sayıklıyordum. Yan tarafıma aldılar hemen giydirmek için ama sadece şapkasını giyebildi. Kuveze alındı hemen erken doğduğu için ciğerleri tam gelişmemişti iç çekiyormuş çocuğumu doğumdan hemen sınra 2 dk görebildim sonra başka hastaneye sevk edildi. Şuan tam 1 haftadır ayrıyız süt sağıp götürüyorum dün ilk defa kucağıma aldım ve uyanık gördüm piskolojik olarak bitik durumdayım fakat allaha hamdolsun durumu şuan iyi ne zön çıkacak bilmiyoruz birşey denmiyor ama muhtemelen 39 haftasını tamamlatırlar dşye düşünüyorum. Fakat Özlem o kadar agır basıyor ki sürekli gözlerim dolu dolu. 3 kilo doğdu bu arada suan 2900 normal olarak kilo kaybı var. Buraya hep nasıl bir doğum hikayesi yazarım diye düşünüyordum bunu hayal etmemiştim tabiki ama nerden bilebilirdim ki oğlumun bize 1 nisan şakası yapıyorum dercesine geleceğini. Olsun hoşgeldi iyi ki geldi oğlum benim. Sabredeceğim sadece kısa süre sonra kollarımda olacak inşallah 🙏🏼 🤲🏻