pnryrtsvn Batman medikal point kemal hoca hakkında bilgi almak istiyorum. Bu hastanede doğum yapmış anneler tecrubelerinizden faydalanmak istiyorum. Hastane nasıl doktordan memnun kaldınız mı? Tecrubelerinize ihtiyacım var
Pnr_KMRC1 pnryrtsvn bende bekliyim burda 😁bende kemal hocaya gitmek istiyorum bu ay perinatolojiye gidicem bir sonraki ay için kemal beye başlamayı düşünüyorum inş yazan olur
pelsin72 pnryrtsvn ben yapmadım ben şuan dünya hastanesinde yapacam ama annem ablalarım akrabalarım hepsi orada yaptı çokta memnunlar ama genelde Kemal hocanın hastaları çocuğu olmayanlar tedavi için giderler ama normalde gidebilirsiniz memnun kalırsınız
pnryrtsvn Teşekkürler pelsin72 inşallah bir aksilik olmazsa normal doğum yapmak istiyorum bu konuda tutumu nasıl normal doğum taraftarı mi yoksa sezeryanci mi ?
Sibel_72 Namı çok duyulmuş batmanda işini ehliyle profesyonel yapan bir doktor memnun kalışınız zaten özel hastane olduğu için ayrıcalık yapışıyor ilgi oranı yüksek güzel
pelsin72 pnryrtsvn sana bağlı o eğer bir sıkıntı yoksa normalde yapıyor ama memnun kalırsın elbet ben hiç gitmedim ama ailem akrabalarım hep gidiyordu hala da gidiyorlar ben dünya hastanesi Çağlar beye gidiyorum
Sibel_72 pnryrtsvn hiç bilmiyorum ama batmanın en özel hastanesi temizdir die düşünüyorum normal doğum taraftarı bir doktor diye duymuştum sezeryanda da iyi bir doktor