[silindi] 2. Trimisere girdiğin için olmuş olabilir canım benim de öyle olmuştu ilk 3 ayım doldu, tüm rahatsızlıklar gitti sadece dış macunundan tiksindim bu süre sonunda yeni bir gelişme olarak. Korkma gönlünü ferah tut yarın da git bebeğini gör için rahatlasın 🥰