Baby_is_loading
Selam kizlar ❤️ Sizlere bi shey sormak isterdim.ben hamileyim ve cleksan iyne kullaniyorum 2 gunden bir.bu iyneyi hep ayni saatde mi vurmaliyiz? Ben saat 12-1 gibi vuruyorum.Ama dusunuyorumki belki daha erken saatleerde yapilmali bu iyne.ve ilac vitaminler kullaniyorum.bunlarida 1-2 sini gun ortasinda bir kacinida aksam 7-8 civarinda.ama bazilari diyo ki vitaminleri geceye saklama , hepsini sabah kahvaltidan sonra araaliklarla iç.siz nasil yapiyorsunuz? Benimle bolusurseniz sevinirim💕🦋