Gamzee23 DuyguKays benimde son 21 inşallah sizlerinde en kısa zamanda biter ve sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişlerinizi 🤰🥰🤲♥️
DuyguKays Gamzee23 amin Allah razı olsun 😍 tezden sağlıcakla kucağına al güzel günlerini gör inşallah 😇💕
Minis122 DuyguKays bende ayni vala zaman gevmiyor 121 gunumuz var gosteriyor ama.sezeryan olacagi icin 15 gun kadar erken olucak benimde
Minis122 DuyguKays geviyor cnm ya. Ben ilkk kalp atisini duymaya zaman gecmemisti sonrasinda gidim gidim gecti gibi geliyor ama bakiyorum suanda gecmis gitmis yarisindan fazlasi
Sezenn_ DuyguKays benim 2.hamileliğim canım son 151 💙kaldı doğuma sezaryen olacağım birde biraz daha kısa olabilir