Hilalrumturk Kızlar ben ayakta kalınca yemek yaparken otururken çok rahatsız ediyor hemen kaburgalarım orda ayakları veya orayı sertlestiriyo top gibi sisiyo orası neden oluyo o kadarlik da mı ayakta kalmicam
Fts-fts11 Hilalrumturk canım benimde öle 34+2 ve bebeğim taş gibi mideme baskı yapıyor bazen de kaburgamin altına giriyor bazen elimi koyuyorum itiyorum oda bana karşılık veriyor resmen şuanda göbeğim top gibi
Melekk_1 Hilalrumturk doktorum öyle olunca uzak sıcak tut dedi ben de o haftalardayım cnkü normal dedi
esrcetnkvk Hilalrumturk 28 . Haftadan beri yaşıyorum 36 olduk bebeğin yeri azaldığı için de oluyor demişti doktorum
sevda_yldrm Hilalrumturk ben de yaşıyorum bizde 34 haftalık olduk üç gündür sağ göğsümün altında duruyor egilemiyorum ayakta fazla duramıyorum batmaya başladı artık o taraftan
sevda_yldrm Hilalrumturk evet özellikle sabahları eğer sağ tarafıma çok yattysam o tarafa yığılmış gibi oluyor
Hilalrumturk sevda_yldrm ayy aynı benimde aynı mesela sol da uyumusum kalktım sağa döndüm nasıl aciyo
Eviss4594 Hilalrumturk ben de 36+3 üm yatakta sağa sola dönmek zulüm gibi bir şey çok can yakıcı oluyor ağır çekimle dönüyorum 😔
Hilalrumturk Eviss4594 bendeee 36 oldum çok rahatsız oluyorum otururken dönerken hep yan yatmam lazım her yerde 😂
adn111 Hilalrumturk bende 34 haftaligim daha az önce aynı şeyi yaşadım oturduğum halde midemin kaburgamin orda semsert oldu öne doğru Bile hareket edemedim sol tarafıma uzandım