Sevgigulsen korunma canım senin durumunla benim durumum bir değil evet art arda kimyasal olabilir. Ancak benim yumurta rezerv azlığım var ve kaliteli yumurtam çok yok ondan dolayı da üç defa kimyasal gebelik geçirdim mesela bundan iki ay önce de gebe idim ve yine kimyasal oldu şu anda gebeyim ama kimyasal mı sağlıklı bir gebelik mi bilmiyorum hani benim gibi sıkıntılı süreçlerin yok o yüzden için rahat olsun