cevriye35_ Kızlar ikili taramayı devlet hastanesinde yaptırdım özeldeki doktorum çıkınca bana getir dedi sonucu doktordan mı alacagim labaratuvardan mı 🤔
Hilalyazbos53 cevriye35_ Ben eğitim araştırma hastanesinde yaptırmıştım ve laboratuvar dan aldım sonucu. Doktora direk düşmemişti laboratuvar kağıt verdı doktor da ona bakarak yorum yaptı bana
1erkekkannesiiii cevriye35_ laboratuvar dan belgeyi alıp doktoruna çık o da grafikle yorumlasın daha sonra belgeyi kendi özel doktoruna götür. Devlette yapılan bazı testler özel ekrana yansımıyor o nedenle yorumlatıp götür canım
cevriye35_ hulya1406 Bende öyle düşünmüştüm de doktor grafik şeklinde getirmemi istedi e nabızdan yeterli olmuyor galiba