Felek_Toprak01 Benim 2 li testim sonucu down sendorumu çıktı 346 qörülen de 1 we ardından 4 lü test werdim temiz çıktı Orhan taramaya qirdim oda temiz çıktı aklımda kalan beni kurculayan 2 li test sonucu bu durumu yaşayan war mı .
Aylnycsy Felek_Toprak01 ben yaşadım ve kararı amniyo sıvısı vermekte bulduk. İçimizi başka bişey rahatlatmayacak belli ki. Ultrason testleri bi tarama tanı koymak için yeterli değil çünkü.