Ecemsuakpolat_ Haftaya girmiş bulunmaktayız çok azl kaldı zaman çabuk geçiyor bakalım bebeişimi de çook ölzedim biran önce sağlıkla kavuşmak istiyorum nasıl geçiyor bu haftalarınız erken doğum yapan var mı ?
Meryem_79 Ecemsuakpolat_ bu geceden itibaren son 51 benimde vajinam da çok kötü ağrı oluyor bi kaç zamandır onun dışında bir sıkıntım yok sağlıkla doğar inşallah bebislerimiz
21MELOSSS21 Seraps-07 sağlıkla kucağına alirsin insallh aynıyız canım bizde 19 kaldı cinsiyet nedir durumun nasıl var mu sanci falan