Kızlar 38 haftalık gebeyim çarşamba kontrolde bebek kanala girmiş dedi doktorum acile sevk etti nst de bir kere sancim çıktı acikligim 1 2 cmymis eve geldim bende dün sumuksu koyu ve pıhtı şeklinde bir şey geldi peçeteye avuç içimin yarısı kadar vardı nişan diye düşünüyorum ama kan yoktu illa kan olmasına gerek yok değil mi? Bugün acile doktora gittim bebek daha kanala inmemiş ama başı aşağıda dedi bebek kanala girmeden nişan gelir mi ?