Güzel anne.adaylrı 16 haftalık olduk yavaştan göbekte çıktı henüz kendime hamilelik için kıyafet almadım yavaştan alacm diye düşünüyorum tesettürlüyüm bu arada bayram içim uzun bol göbeğimi çıkarmayck bir elbise giymek istiyorum bunun için diktirmeyi düşünüyorum boyum biraz uzun hazır elbiseler bana kısa geliyor çoğu zaman kumaş alıp terzide diktiryorum sizin önereceğiniz güzel modeller varmı varsa fotoğraflarını bnmle paylaşır mısınız