Zelha_aydn1 Kızlar merhaba 12 ci haftada lekem gelmişti doktor kesenin üstünden gelmiş dedi bugün 15 haftalık oldun yine az bi lekem geldi bu durumu yaşayan var mı?
shsnm_yrn İlk haftalarda yaşamıştım doktor progesteron vermişti doktor her ihtimale karşı acile gitmeni öneririm