Kızlar 37+4um bugün doktor kendiliğinden sancım gelmezse cuma sabahı suni ile doğumu başlatacak bebeğimin kilosu da haftası da önden gittiği için, bugün akşam üzeri aşırı derecede bı sancı geldi en az 10 dk gitmedi bayağı siddetliydi doğum sancısı sandım ama geri gitti anlamadım sizce doğum yakın mı ? Sancının devam edip açıklığın artması için ne önerirsiniz hurma suyu ahududu yaprağı çayı içiyorum her gece duş alıp karnıma belime sıcak su tutuyorum başka bildiğiniz bişey varsa paylaşır msnz