Merhaba kizlar size birşey danışmak istiyorum 3.beeğim inşallah olacak ilkinde normal bir bebek arabası Sonra Baston kullandım ikincisinde bastona devam ettim ama oda çok yıprandı kabin boy aldık çok pratik gerçekten yanlız alış verişleri ben yapıyorum eşim geç geliyor hep arabaya doldurdum yada anneme giderken çanta çanta onlarda ağır oluyordu neyse. Bağlantı yerinden kırılmış. Kaynak yaptırdım ama arabanın ayarı kaydı sağa cekiyor yamuluyor şimdi yeni bebeğe bebek arabasini annecim alacak baktık bugün hep içimde travel sistem vardı e bebekte galaksi diye bir model çok güzel size sorum travel kullananlar ne düşünüyorsunuz memnun musunuz otobüse rahatmi biniyorsunuz bu arabalarla. Minibüs zaten almaz 🤗 çok uzattım kusura bakmayin.