Kukulikukuli12 g13-13 ilk kızımda sampuan Johnson baby kullandım ilk zamanlar sonra uni baby ve babay me kullandım suan 18.5 aylık 3 ü arasında dönüyorum hangisi uygun bulursam. Deterjan cok denedim. En cok memnun aldıklarım abc ve baby me oldu. Hem deterjan hem yumusatıcı. Suan 5 kg alıyorum babay me. Bayaaa gidiyor. 2. Bebeğimde de bunlara devam edicem kısmetse
Beggg g13-13 şampuan incia aldım içeriği temiz diğer markalar ecowell siveno minoris weleda diye biliyorum henüz deterjan almadım ama yine siveno incir green clean iyi diye biliyorum
hulya1406 g13-13 şampuan mustela,çok zorda kalırsam dalin,deterjan olarak dalin,unibaby ve minies kullandım.Yumuşatıcı kullanmadım.Çıkmayan lekeler içinde beyaz sabun.