Dila1994 30 haftalığım bayramdan 1 hafta sonra falan dusunuyorum annemi beklicem ya abimin nişanı var bayramdan sonra ki hafta. 33-34 falan oluurm heralde
Yıkama ütüleme dolaba yerleştirmeyide o zaman düşünüyoeum işte sizce geç mi yiksma ütüleme için