Citlembikannesi Annelerrr düzensiz kalp atısı nedeniyle 35. Haftada doguma alinacagiz :( basina böyle birsey gelen var mi ? 35 haftalik kac kg dogdu bebisiniz ? Kuvozde kaldi mi ?
Bet1 Citlembikannesi 34+0 da aniden suyum geldiği için doğumum olmuştu. 2600 doğdu şükür hiç kuveze girmemisti
Selisscee Citlembikannesi düzensiz kalp atışları derken mesela benimde sancilarm oluyor sancilarla 180 lere çıkıyor sonra düşüyor bu tarz bisey mı sizinki de
Bet1 Citlembikannesi kilosu değil canım doğduğunda nefes alıp almaması ve kendi kendine beslenmesi önemli olan. Onlar varsa kilo hemen geliyor zaten sen hiç merak etme
Selisscee Citlembikannesi benimde o şekildeydi fakat bana herhangi bir şey söylemediler kafama takıldı doktoruma soracağım bende yani düşük olmasından yüksek olması iyi dediler
Citlembikannesi Selisscee ben yaklasik 4 gündür bu sebepten nst ye baglaniyorum. Sormanizda fayda var.
Selisscee Citlembikannesi anladım ne diyorlar peki ne yapacaklar alacaklar mı çarşamba nts m var bende soracagm
Selisscee Selisscee birde sizde nefes darlığı oluyormu bende çok nefes darlığı oluyor acaba bebegin kalp atislari çok olduğu zamanlarda ben nefesimi toplayamiyormym diye düşünüyorum
Citlembikannesi Selisscee persembeden beridir her gun sabah aksam nst ye giriyorum serum veriyor. 1 hafta icinde dogumu gerceklestiririz dedi. Aynen bende de hemen nefes darligi oluyor bir de bel ağrısı fazla