Kızlar gönderilerde okuyorum evi temizle temizle bitmiyor iş güç falan diye. Bende sizin gibiydim ama bunun en büyük sebebinin evdeki fazla eşya yigintisi olduğunu anladım her anlamdaki eşyalar. Mutfak gardrop vestiyer ivir zıvırlar. Ben yaklaşık 3 senedir sadeleşiyorum zaten 5.5 senedir evliyim ama gereksiz çok ivir zivir yapmışım mutfakta ve vestiyer vs de. Şimdi o kadar rahatım ki dolaplarım nefes alıyor hersey yeteri kadar var. Temizlik benim için bir zevk. Elim sürekli dolap içlerinde gereksiz birikinti olunca hemen müdahale ediyorum yigmaca olmuyor. 2.5 yaşında kızım var ve 31 haftalık hamileyim. Doğum temizliği diye büyük bir derdim yok çünkü elim zaten heryerde. Mutfağımda yağlı biryer yoktur dolapların içinin tozunu ara ara alırım biriktirmem. En büyük is bana cam silinmesi diyebilirim. Evimde de kaba eşya çok yoktur hersey olması gerektiği kadar. Velhasıl zamanınız varsa sizde dolaplarınızda sadeleşin gerçekten çok büyük rahatlarsınız. Kiyamadiklarinizi kaldırın lazım olacak mı diye bekletin baktınız hiç kullanmıyorsunuz ondan sonra elden çıkarın. Bunları söylemek istedim 🥰 bende henüz doğum çantamı hazırlamadım ve bebis kıyafetleri yıkanmadı , 36 gibi düşünüyorum nasipse 🤭🌹