Ben 1 sene önce safra kanalı tıkanması sebebiyle operasyon gördüm.3 ay ilaç kullandım. Şuan 34+2 haftadayim. Gebeligimin 4. Ayinda falan deli gibi kaşınmayla tahlil yaptırdığımda ALT,AST ve Bilirubin değerlerim yüksek çıktığı için operasyon geçirdiğim doktoruma tekrar gittim ve gebelik kolestazi dedi ilaç başladı.2 hafta kullan sonra tekrar tahlil yapalım dedi. 2.haftanin sonunda değerlerim düşmüş fakat kaşıntı devam ediyordu. Gebeliğin sonuna kadar ilaca devam et dedi