Nklciliss1 Babymarinsmom ben incia aldım instagramda içerikleri ne diye bi sayfa var ürün önerisi alabilirsin
Hu-zu-rum Vallaha ben 17 aylık oğluşuma dalın markası kullanıyorum ama değiştirmeyi düşünüyorum şimdi de hamileyim pazartesi dogum yapacağım bende senin gibi ne kullansam diyorum
zge13 Babymarinsmom indirim var dediler gaza gelip Dalin aldım ama bir yandan da tereddutteyim kızımda da Dalin kullandım ama cildinde hassasiyet vardı ek olarak mustelanin banyo sonrası ürünlerini kullanıyorduk o zaman hiç mustelanin şampuanı vs var mıydı bakmak bile gelmedi aklımıza eczacıya sorarak almıştım
AdinsMom Babymarinsmom ben mustela aldım ama ileride unibabye geçicem yenidoğan dönemi için mustela aldım ama 500ml
Gulsahakdag Babymarinsmom ben herşeyini sebamed aldım hatta kendime çatlak oluşmasın diye de sebamed yağı kullandım . Mustela için de bi ara içeriği iyi değil demişlerdi ne kadar doğru bilmiyorum🤷🏼♀️