Shr1Onder yakın zamanda eltim doğum yaptı bende şehir Hastanesi'nde doğum yapacağım ama çok korkuyorum eltimi bekleme salonunda ben bekledim söylediğine göre önlük vs. Bir şey giydirmemisler kimsede yokmuş görmüş üstün duruyormuş altinda ne varsa artık onu cikariyormussun sizi de korkutmak istemiyorum ama eltim bana kötülük etmek istemiyorsa ve anlattıkları gerçekse pis olduğunu söylüyordu etrafta bez vs. Bir şeylerin bulunduğunu söylüyordu birde sancim vardı ama sesimi çıkartamiyordum kivraniyordum ebeler gelip kapıdan bakıp bunda tık yok deyip gidiyorlardı diyor ama o günün ebeleri ve bizim gideceğimiz zamandaki ebeler bir olmaz belki insandan insana fark ediyor bu mesele yani önemli olan insana denk gelebilmek 9cm açılmaya sabah 7 de gittik ikindi 3 te doğum yaptı bebeği saglikliydi kendiside iyiydi inşallah hayırlı insanlarla karşılaşırız doğum anında ve sonrasında 😐Rabbim doğum yapacak herkesi vicdanlı merhametli işinin ehli insanlara rast getirir inşallah..