selinsmother Ipek_2017 benim tarzıma ters 😂 ben günlük hayatta kullandığım plastik terliğimle gidicem hastaneye
Emineedrk Ipek_2017 Süslü olanlar kullanışlı olur mu bilmiyorum ama ben sezeryan oldum eğer sezeryan olursan 1-2 numara büyük ol canım ayaklarda çok fazla ödem oluyor ben hastane terliği giymek zorunda kalmıştım 😂
Driia Çok gereksiz bişey sadece resimlik. Banyo falan yaparsanız onlar hemen ıslanır normal terlik götürdüm platik crocs lardan
Ipek_2017 Sağolun kızlar . Bana da kullanışsız geldi. Bir de yazın terler insanın ayağı diye düşündüm