kevserky Kızlar nasıl yapıyorsunuz artık orayı göremiyorum. Bir tavsiyeniz var mı kuaföre gitmiyorum hiç gitmedim. Gitmem de sanırım. başka bir yöntem var mı???
aogoya kevserky bende çok uğraştım tam anlamıyla her yere detaylı ulaşamıyordum en son kuaföre gittim utana utana başka çare yok 😂
Brn_cnn Yazmelegi_ doktorunuz neden ağda ile alma dedi acaba🧐 ben ilk hamileligimde başından sonuna kadar hep agdaya gitmiştim de bı merak ettim🥲
Cekilmezbirkiz kevserky ilkinde hep ağdaya gitmiştim sonra lazer e niyetlendim bi türlü fırsat bulamadım bunda jilete gayret 🤣 göremediğim zamanlara gelirsem ya ayna koyucam yada eşimden destek alıcam yada ağda ya gidicem hepsi ayrı cesaret istiyor 🤣
hmg kevserky ben ağdaya gidiyorum , şuan 32 haftalığım mart ayının başında gitmiştim. Tek tük çıkanları şuan eldivenle aldım. Mayısta doğumum tekrar ağdaya gidicem.
Yazmelegi_ kevserky benim rahim ağzı uzunluğunda kısalma var ve kasılmalarim oluyor bu yüzden sürekli yatış halindeyim o yüzden ağda yasak hiç bir şekilde kendimi kasacak bişey yapmiycakmşm
Cekilmezbirkiz Brn_cnn belki riskli gebeliktir ağda yapılırken kasıyoruz kendimizi ondan doktor yasaklamıştır