Güzel Anneler. Öncelikle 38+2 haftalığız.3 gün önce alttan muayene oldum kanamam oldu sonra diğer gün sabahı sümüksü kanlı birşey geldi ağrılarım yoktu bugün sahurda ağrı girdi 2 3 saatte bir ağrı giriyordu duruyordu ara ara yine ağrım var ama adet ağrısı gibi kasıklarımda altımda iğne batar gibi batmalar oluyor küçük küçük yukarı toplanıyor arada suyumun gelmesini bekliyorum açıkçası hastaneye gitsem gelen giden alttan muayene yapacak en iyisi evde çekeyim diyorum bu belirtileri yaşayıp doğuma giden oldu mu ???
NOT: GEÇEN KONTROLE GİDİNCE 2 CM AÇIKLIK VAR DİYİP EVE GÖNDERDİ…