Busra070707 Tire35 doktor normal dedi mi canım benim de 1200 gr boyu 35 çıktı 28+1 ve bana bir hafta geride dedi 1cm kısa dedi çok canım sıkıldı ?
Tmtugbaa Busra070707 28+3 de 34 cm 1250 gram normal dedi özellikle sordum boyu iyi mi diye o da gayet iyi dedi canım telaşlanma daha büyümeleri için çokça vakit var
Tire35 Busra070707 valla bize de bi hafta önde dedi bilmiyorum ki ramazandan çnce devlete gitmiştim o da eşimin boyunu sorup normal demişti mesela bebeğin kafası yukarıda iken ölçüm az çıkarmış olduğuna göre kafa aşağı dönünce fazla çıkarmış devlet öyle demişti
Busra070707 Tmtugbaa ya bir hafta geri diyince doktor biz tedirgin olduk hep 2-3 gün ilerde olurdu içimizi de ferahlatmadı korktuk çok teşekkür ederim rahatlattınız🙈
Busra070707 Tire35 aaa ne ilginç bizim ki de makat geliş kafa yukarda ondan olabilir mi acaba ilk defa duydum 🙈 yeni birşey öğrenmiş oldum sağolun
Tire35 Busra070707 olabilir devlet hastanesinde yanında ki asistana ölçüm yapmayı öğretirken duydum bende yoksa zaten sorduğum sorulara bile tam cevap alamadım da 😅
Tire35 Busra070707 ben devlet özel karışık gidiyorum detaylıyı da devlette yaptırdım ondan çok memnun kaldım mesela özelde ki drumu da çok seviyorum ama son iki randevumuz çok aceleye geldi
Busra070707 Tire35 benim bulunduğum ilçede maalesef kadın doğum doktoru yok devlet hastanesinde o kadar kısıtlı imkan ki
tubimom Benimde 22 haftalık 480 Gr dedi dün detaylida gayet iyi dedi ama kalbinde parlaklık böbreklerin de hafif büyüme fln var diyince moralim biraz bozuldu