Fnur05 Deletedmom0330 canım bende 39.haftadayım ağrı sancı açılma hiçbirsey yok 🤷🏻♀️ Kanala da girmedi bekleyelim diyor doktorum çarşamba günü kontrolüm var yine böyle devam ederse sezeryan düşünebilirmiş 🙄🙄
Deletedmom0330 Fnur05 beklemek istiyorum aslinda ama hem bebek kilo aliyor hem de doktor riske girer 41 den sonra diyor
Darkocous Deletedmom0330 off bende aynı durumdayım 40. Haftayı dolduruyoruz babamızın demedi hiç bi belirtim yok normal olsun ıstiyorum yaa ama olmazsada yapicak biseyimiz yok canim mühim olan onlara sağ sağlim kavuşmak