busenaz68 35+3 midem alev alev yanıyor süt falan içiyorum ama nafile çok kötü durumda. Şurup da yok evde iki gündür bu şekildeyim hele yatınca eğilince vs daha da bı yanıyor nasıl geçecek bu kızlar sizler ne yapıyordunuz.
Bebgim2023 busenaz68 ya benim içimde volkanık dağ vardı abartmıyorum yani o denli kutu kutu sruplar içtim olmadı doktorum hapa geçti rabiza ismi aç karnina içiyorum inanamadim mide yanmasından eser kalmadı doktorunuza bu ilacı bı danışın derim
Etum0416 Az bir Karbonati suyla yutabilirsin ben denemedim gaviscon kullanıyorum ama bı teyzem söylemişti zorda kalırsan yaparsın diye