Salam, sosis gibi şarküteri ürünlerinin asıl sorunu içlerinde çok miktarda tuz, nişasta, koruyucu, renklendirici gibi katkı maddelerinin olması. Alerji yapabiliyor ve böbrekleri, karaciğeri yoruyor. Aslında çiğ değil, “ısıl işlem görmüş” ama siz yemek istediğinizde az yağlı tavada çevirerek biraz pişirin bence. Eve almamaya çalışıyorum ama çok çok canım çekince böyle yapıyorum ben. Tabii her sabah değil mesela haftada bir gün nefsiniz körelsin diye yapabilirsiniz bence. Kantin poğaçasından daha iyi sonuçta. Diğer günler de mesela yumurta-lor peyniri-yeşillik , domates-salatalık-peynir, yumurta-avokado , tuzsuz salça-peynir-biber , şekersiz fıstık ezmesi-bal gibi şeyler koyabilirsiniz ekmek arasına. İyi dersler meslektaşım.