550637 Kalabilirsin doktorlar %90 her kadın yaşıyor diyor canım, bidahaki ay hamile kalan çok ben aralık da yaşadım Allahım sağlıkla kavuştursun mart ayında adet gördüm Şuan hamileyim korunmana gerek yok eğer kimyasal da değerin basıl ? Nerden anladın kimyasal olduğunu