Tugcibas Kızlar merhaba , 28 haftalığa girdim. Doktorum en az 10 kere hareket etmesi gerektiğini söyledi. Bebeğim 10 kereden az hareket ediyor. Sizin bebek hareketleriniz nasıl sıkıntı yaşayan oldu mu az hareket ettiği için ?
Simay13 Tugcibas 30.dan sonra düzene girer canım endişe etme. Ben 31 haftaligim. Hiç takip etmiyorum. Devamli hareketli. Hareket olmayınca seviyorum karnımı hafif hafif vurur gibi yapıyorum tepki veriyor. 30 haftaliktan önce benimki de öyleydi düzensizdi hareketleri. Hatta acile gitmisligim bile oldu. Uyuyordu 🙈 bazen az bazen çok hissederdim 30.dan önce.
Tugcibas Sahnedekimadam Sahnedekimadam Ben hareketli olduğu zamandan sonra ne zaman hareket edecek diye bekliyorum o şekilde sayıyorum. Doktor söylediğinde aklıma sormak gelmedi aslında bir dahakinde soracağım