Merhaba anneler , bende sürekli burda hikayeleri okuyup acaba benim ki nasıl olucak diye merakla o günü bekleyenlerdendim, ve direk konuya giriyorm 39.haftamda rutin muayene için gittiğim gün 2 cm açılmam olduğunu söyledi doktorum, ilk çatı muayenesini o gün oldum , yoğun bir duyguya hem heycan hem telaş korkuya kapıldım bir garip oldum sanki hep böyle karnımda devam edicek gibiydi ama o gün yüzleştim bebeğimle kavuşma gerçeğini 🥹sancım kasılmam yoktu ama nst de var gözüküyordu doktorum doğum bugünde olabilir 2-3 güne içerisinde de ,istersen yatışını yapabiliriz dedi ya da evde karşıla sancılarını .. ben eve gitmek istedim , eve geldik kasıklarımda adet sancısı gibi çokk hafif kasılma başladı bir kaç saat devam etti ve kesildi devamı gelmedi 3 gün sonra tekrar kontrole gittim açılmada ilerleme yok.. 2 cm hala,nst normal .Doktorum suyun gayet iyi normal istiyorsan bekleyebiliriz dedi ve aradan bir hafta geçti ağrı kasılma en ufak bir belirti yok ,dedim gelmicek galiba ..40+3 te kontrolüm var ve bir gün öncesi açılmam artsın diye evde kendimce egzersiz yaptım gece yatmadan öncede sıcak duşa girdim baya sıcak su tuttum gece 12 bucuk gibi uzandım uzanmamla bir sızlama sonrası bi baktım ıslandım panikle eşime seslendim suyum geldi galiba dememle affedersiniz çişinizi yapıyor gibi şarıl şarıl akıyor ve durmuyor o heycanla üstüme ne giyceğimi bile şaşırdım valizimiz hazırdı 10 dk içinde çıktık hastaneye vardık ama suyum hala akmaya devam ediyor nöbetçi doktor muayane etti açılma 3 cm sancım yok yatışım yapıldı saat gece 4 e kadar sürekli suyum geldi arada da adet kasılması gibi ağrım oluyordu derken 4 ten sonra gerçek kasılmalar başladı,aman Allahım dedim bu nasıl bir ağrı baya baya sancımı çektim yatağın kollarına vurduğumu çok iyi hatırlıyorm bi ara ebeye epidural yapsanız diye yalvar gözler bakıyordum ama artık çok geç dediler açılman 7 cm sabah 8 e kadar sancımı çektim sıcak duşa girdim o biraz olsun hafifletiyordu maalesef açılma var mı yok mu diye bakmaları canımı yakıyordu özel hastane sadece ebem bakıyordu son kontrolde açılmam tam olmuştu hemen doğumhaneye çektiler doktorum geldi ve ıkınma evresine geçtik 50 dk boyunca ıkındım okadar zorladım ki kendimi dedim heralde beyin kanaması geçircem ama yavruma kavuşmama az kaldı diye teselli ediyordum kendimi derken 8:51 de bebeğimi kucağıma verdiler 🤲🏻🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu..bi yarım saat daha kaldım içerde dikişlerim vardı içten sanırım bi kaç tane birde epizyotomi ile 2 tane dikiş ,pozitif mi değil mi bilemedim ama çok şükür sağ salim kavuştum en pozitif yanı bu 🤲🏻 o gün aklıma geldikçe doğum sancısı diye bir gerçek var herkes aynı yaşar mı bilemedim zordu gelip geçti unutuyorsun gibi ama ikinciye nasip olursa epidural kesin yaptırırım