Selcennnn Kızlar şuan 22 haftalık hamileyim bebeğim sürekli karnimda toplanıyor 10 dk içinde yaklaşık 3 4 kez tekrarlıyor bunu karnım çok sertleşiyor bir sorun olur mu 😔
Minis122 Selcennnn bende 22+3 haftaligim. aksamlari mide kismimi cikip toplaniyor ama ole sancim olmuyor.
ftmasrt Cey53 merhaba progestan sanırım kullanıyorsunuz , kullanmaya başlayalı su gibi akıntı problemi yaşadınız mı 😓
Cey53 Selcennnn hayır bende öyle biliyordum ama erken doğumu önlemek içinde kullaniliyormus ben 33 haftaligim, sizde doktorunuza danışın en iyisini o bilir 🌸
elifakbas1 Selcennnn bende 24+2 yim bebek toplanıyor karnım sertleşiyor ama öyle ağrim olmuyor surekli rahatsiz sekillerde oturdugum icin oldugunu dusunuyorum hatta🙄🤔
YLD_95 Selcennnn canım bende de aynı durum var nasipse yarın 22 haftalık oluyoruz. Doktoruma sormadım ama ağrı vs olmuyor bende anlık oluyor geciyor. Mesela 2 gündür olmuyordu bugün olmaya başladı. Genelde kendimi yordugum günler oluyor dikkat ettim. Bende sorucam doktoruma
Selcennnn YLD_95 benim de genelde ağrı olmadan oluyordu ama şuan ağrım da var maalesef korkuyorum açıkçası 🥺