Esra8861 Arkadaslar anne yanı 60/90 aldım beşiği yanlız içine yatak bulamıyorum. Hep 60/120 gibi. Fikir verirmisiniz nasıl yapıcam. Yün yaptırmak olurmu ki. Ben bu ölçüyü nerden bulcam
ozgeya Esra8861 canım benim arkadaşım yorgancılara yaptırmıştı ölçüsüne göre,çok da memnun kullanıyorum 5 aydır.
Esra8861 sudamlasi cabım sepet beşik olanın kare olanını aldım işte içi boş tahta seklinde. Mecbur yatak lazım