Kızlar 2 tane doktora gittim biri ilk 10/12 gün arası 2 saate bir emzir tansiyonları düşmesin ondan sonra uyandıkça emzirebilirsin dedi biri de her 2 saat en geç 3 saate bir mutlaka emzir dedi hangisine uyucağımı şaşırdım tecrübeli annelerim siz neler yapıyorsunuz?