
Kızlar merhaba daha önce yazmıştım. İlk baştaki koyu test adetimin 12. Günüydü. Kimisi yumurta var kimisi yok dedi, bugün 19. Gün oldu artık ama hala onun kadar koyuluk göremedim. Bundan sonra da görür müyüm bilemiyorum 😅 sizce o gün yumurtlama mıydı? Akıntı sancı gibi belirtilerim olmadı ama normal zamanda oluyor muydu onu da hatırlamıyorum çok dikkat etmemişim 😅 ilk kez kullanıyorum ovulasyon testini, adetlerim de çok düzenli değil malesef 😔