MomsAngelaes canım şimdi burada doğumu atlatan guzek diyecek ama o an çok zorlanan insanlar da oluyor. Ben normal yaptım yine olsa yaparjm şuan bana kolay geliyor ama o an çektiğim acı gözümün önüne geliyor ve zor diyesim de geliyor. Kişiden kişiye değişir acı eşiği çok düşük biri isen sana çok zor olur. Allah bin şükür ben iki saatte doğum yaptım iki saat suni sanci aldım sadece o da çok zordu ama sunj sanciyi 20 saat veya kendi sancısını 35 saat çekenlerde var bu kişiye özel bir deneyim. Fakat ben herşeye rağmen yine normal doğum tavsiye ederim bebeğinin o an çıkışına şahit oluyorsun göğsüne yatırıyorlar onunla beraber odaya çıkıyorsun ilk sana temas ediyor o anlar çok güzel Allah bir şekilde dayanma gücü vermiş kadınlara. Benim için masalsı bir gündü doğum yaptığım gün. Normal doğum istiyorsan eğer nefes egzersizleri bol bol yap perine masajı yap plates topu ile bolca egzersiz yap yürüyüşu bırakma dua da çok önemli böylelikle sana da masal olur yine yine normal istersin